Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR!!!

Av Felix och Inga-Lill - 31 december 2012 18:25

Det är nu det skulle varit en riktig vinterbild men ack så vi bedrog oss, här har regnat i två dagar, nu kommer det ner nåt slags snöplask, tvi katten. Här har varit en riktig långhelg, jag har inte fått gått ut och läsa vad ni haft för er och hur många juleklappar ni fått. Jag fick flera tuggbenspaket men jag ville öppna Lill-hussens paketer i stället, de såg mycket kuligare ut med krulliga snören, hihi. 


I torsdags på middan, kom hussen med en av sina strålande idéer, vi åker till Västerås, så sagt och gjort vi drog iväg. Jistanes va långt det var men jag sov nästan hela vägen, hihi. Sen när vi kom dit så var hussen och köpte en ny snömafin, för den gamla var så klumpig. Matten ville in till sina andra killar, ja hon har två st den ena i Västerås och den andra i Sura. Jag fick inte följa med in för de har katter båda två, men de kom ut så jag fick hälsa ordenteligt, hihi. Som jag busa med dem, jag gillade dem helskarpt och de lovade allihopa att de skulle komma hit och hälsa på mig, i Sura hade jag nog fått följa med in om vi skulle stannat länge men vägen är lång hem igen, så det fick bli en snabbfika, men de kom ju ut och busade så det var kuligt ändå. Innan vi åkte till Sura så käkade jag och matten, ja hussen med hamburgare men jag och matten delade broderligt, som vi alltid gör, kanske tur det för matten har växt på bredden under helgerna, hihi. Jag var sleten när vi kom hem, trots att jag sov nästan hela vägen, utom när vi hade kissepaus och bensträckare förstås men klockan var i alla fall nästan två när vi kom hem. Så ni kanske förstår vad vi gjorde på fredan, slappade hela dan, hihi.


Nu vill jag och matten önska er alla goa bloggare ett riktigt GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!


Massvis med russelpussissar och bamsekramar från mig och matten!



 
 
Rudi

Rudi

31 december 2012 22:09

GOTT NYTT ÅR, Lill-grabben!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Kasper

Kasper

1 januari 2013 15:17

Jag lyckas aldrig fatta varför varför vi hundar inte får träffa katter? Det är ju hur kuligt som helst!
Men en bra resa blev det ju i alla fall. :)
Gott Nytt 2013 önskar jag dig och hela din flock!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Aamor

Aamor

1 januari 2013 21:45

Gott Nytt År på dig och de dina också!
Det var en långtur du kom ut på och vad kula att busa med mattens killar.
Kul med julklappar, fick du inte hjälpa lillhusse att öppna hans?

ST pussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Felix och Inga-Lill

9 januari 2013 12:58

Nä men jag försökte snyta dem, hihi.

Russelpussar.

 
Rozie

Rozie

3 januari 2013 23:56

Vad mysigt ni har haft och så skoj att du fick leka med dina kompisar.
Nospussar till dig och kram till din matte och husse! / Rozie

http://roziefilosoferar.blogspot.com

 
Melody

Melody

4 januari 2013 10:23

Roligt att du varit i Västerås, husses gamla hemtrakter!
Önskar er alla en god fortsättning på nya året och hoppas ni får en
riktig skön helg!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards