Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Åter i tjänst, hoppsar jag!

Av Felix och Inga-Lill - 8 februari 2013 14:21

Nu blev det så där knasigt igen matten fick ryggskott och det var värre än det brukar vara, för den här gången kunde hon inte sitta och knappt ligga ned. Attans vicke väsen det varit och är på tvåbeningarna, de nyser och hostar så de rent kunde skrämma slag på en Russel. De har nog fått en släng av flunsan, mattens rygger börjar på att återhämta sig, ja ni ska inte tro att hon legat ner men hon har gått runt som en värpsjuker höna, hihi. Så därför fick bloggen vänta men nu är hon nog snart sitt rätta jag, för hon har bakat ut semmelbullisar, som står på jäsning och igår var vi till Mora och shoppade, jag fick passa bilen men bara korta stunder, för det var snabba tvåbeningar som var med mig igår. Sen när vi kom hem då fick jag ett grisöra som tack för bilpassningen. Sen hade jag fått värsta paketet från Grizzly Zoo, jag är mondän för jag handlar på nätet, säger hussen, hihi. I alla fall så var det en stor påse med strimlade grisöron och 5 påsar med tonfiskgodis, sånt bara älskar jag, kunde nästan göra va som helst för en enda liten bit, hihi.


Under tiden som matten varit sjuker, så har Lillhussen uppdatera matten da-tore, så nu har vi Win åtta i den, går rätt så bra matten lär sig väl så småningom, alla dessa appar, samma som hussen har i mo-bile, hihi. Fast några bilder blir det inte ännu, för matten har knappet kunnat gå ut med mig, det har varit myrsteg ska jag be att få tala om, fast vi kanske ska ut en sväng bara matten har gräddat bullisarna, så nu är det bäst att jag slutar bladdra innan bullisarna jäser ihjäl sig, hihi.


Russelpussisar.

 
 
Aamor

Aamor

8 februari 2013 22:37

Fy för ryggont och sen nysningar och hosta till det - usch säger vi bara för det gör nått fasligt ont säger min matte.
Så du ska få semlor eller bara bullen kanske, inte illa alls!
Duktigt av dig att passa bilen och det gör man ju gärna bara man får följa med och sen nått gottigt efteråt så....

ST pussar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

9 februari 2013 00:58

Det verkar ju faktiskt som om matten din ÄR på bättringsvägen! Det är min också, men tusan vad det går trögt och långsamt!!!
Men min har i alla fall inte ryggskott, men hon tycker synd om din för hon (alltså min) vet hur besvärligt det är och hur ont det gör.
Uppdaterad dator - min matte funderar på att köpa en ny. För det börjar kännas lite skakigt här.

http://kasperian2.blogspot.se

 
Rudi

Rudi

9 februari 2013 22:40

Tonfiskgodis låter gott! Det har jag aldrig käkat. Synd med en krasslig matte så där. Hoppas hon snart är normal igen!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret, Vinja & Bozza

Ann-Margret, Vinja & Bozza

10 februari 2013 06:17

Usch då, både ryggskott och förkylning låter inte så bra :-(. Får hoppas hon blir frisk snart så hon orkar ut med dig.
Åhh vad mumsigt med semlor :-). Skicka hit några ;-)

Får hoppas matten orkar fota lite snart så man får se lite kort på söta dig :-)

Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards