Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

Snabbt inlägg!

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till saken jag mår som en prins, idag har jag ätit kycklingfilé  och till efterrätt lite jordbubbar med vipsgrädde, mumsens så det förslår. Matten har varit krank den här våren och har inte haft vare sig ork eller lust att skriva, men jag har mått prima så ni förstår kanske att matten har haft fulla häcken med mina busstreck, för de går inte av för hackor, hihi.


Nu ska vi vara helt upptagna ett par veckor, det är Vansbrosimningen som står för dörren och då måste det hjälpas till, matten och hussen jobbar idiellt under den tiden och blir jag inte hemma så är jag med. Jag har ju tur som har en Lillhusse boende på gården här, så jag blir aldrig själver även om matten och hussen inte är hemma, hihi. Så nu får vi se om hon har tid i början av veckan att gå ut och så jag får läsa vad ni haft för er, tyvärr så blev inte bilderna någe bra som hussen tog på mig när vi var på sidomester nere i Blekinge, de är mest suddiga några är skapliga så om matten får tid så kommer de väl ut, blir väl lagom till hösten om hon sölar som hon gjort sista tiden, hihi.


Ni får ha det så bra och jag hoppas att ni fortfarande har ork att vänta på mig, för jag kommer igen det är jag helt säker på.


Russelpussisar i mängd.

 
 
Kasper

Kasper

30 juni 2013 22:09

Så länge vi själva finns på bloggen så har vi koll, och självklart väntar vi. När du återkommer då finns vi här. Vi har inga planer på att lägga av bloggandet, även om vi inte är så särskilt flitiga vi heller. Men ibland slår det till och blir flera inlägg i veckan!

Vi tycker synd om din matte som har mått dåligt så länge. Hoppas verkligen att hon mår bättre nu, och kommer att fortsätta att må ännu bättre under sommaren.
Naturligtvis hoppas vi att få höra om dina busstreck. Det liksom fattas en liten Felix i hundarnas bloggvärld.
Här kommer en väldans massa hälsningar från mej och matte!!!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Ludde

Ludde

30 juni 2013 23:00

Åh va skönt att höra att matten är lite bättre! Vi har faktiskt varit lite oroliga här hemma, men nu kan vi vänta ett tag till om det behövs. Huvudsaken är att ni mår bra allihop! Du kanske var på rockfestivalen i Norje? Det passade säkert en tuff kille som dig... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Aamor

Aamor

5 juli 2013 18:05

Vad skönt att höra av er och se att ni har det bra men vad synd om matte som varit dålig hela våren.
Du har väl varit snäll mot henne och inte busat för mycket? Eller?

ST pussar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

28 november 2013 18:46

Hej på er! Ville bara titta in och önska en trevlig advent! Hoppas att ni har det bra och att det bara är tidsbrist som fått bloggen att torka till lite! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

 
Kasper och Kaspermatten

Kasper och Kaspermatten

17 december 2013 18:34

Så här inför jul och stundande vinter vill vi titta in och önska er en God Helg. Och så småningom ett Gott Nytt År!
Vi hoppas verkligen att ni får det!
Hoppas också att matte Inga-Lill mår bättre nu än i våras, och att du Felix har det riktigt bra, du också.
När ork och tid och lust åter infinner sig så ska ni veta at ni är väldigt välkomna ut i cyberrymden. :)
*Vi håller koll! :)*

http://kasperian2.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Av Felix och Inga-Lill - 20 februari 2013 15:43

Mattens ögon är lite bättre nu men hon är fortfarande förkyld, envist det där, sitter och sover på nätterna inne i rummet så jag och hussen får sova ifred. Fast hon är igång hela dagarna, fixar temlor som jag får varje tisdag, hihi. Det där söta inut...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards