Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Ögontrassel!

Av Felix och Inga-Lill - 10 februari 2013 12:03

Jag ropa nog hej för tidigt för nu går matten runt med mörka glasögon inne, hon har fått nåt knas med ögonen så hon tål inte dagsljuset eller andra lysen, skit oxå. I alla fall så måste jag rapportera om temlorna, mumsens jag fick smaka med matten å att det bara kan finnas något så gottigt. Sen har jag ätit strimlade grisöron för det var med i paketet som hussen och jag fixa på nätet, hihi. 


Det bästa sparar jag till sist, jag har träffat en hundtjej idag, en dansk-svensk gårdshund som var här på besök, de har varit och åkt skidor uppe på fjället varje dag den här veckan för där uppe är det varmare än här nere. Så vi har inte setts förrän idag när hon skulle åka hem, attans oxå¨men hon återkommer vecka 9 och det är ju snart och då skulle vi få leka, blir det för kalltigt ute ska vi vara här inne, hihi. Jag ser fram emot den veckan, hihi.


Vi kommer inte att gå ut och kommentera på era bloggar nu när mattens ögon är så risiga men vi kommer att läsa så småningom bara matten har fått vila en stund, för det gör så ont i ögonen säger hon. Jag ber än en gång om ursäkt men när mattar är sjuka ja då är de det, inget att göra nåt åt.


Russelpussisar i mängd.

 
 
Rudi

Rudi

10 februari 2013 13:44

Krya på mattens ögon snabbt!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

10 februari 2013 16:57

Nämen vad synd om din matte, att ha ögonstrul är inget kul, hoppas hon snart blir bättre.
Så du gillar semlor, jag har blivit erbjuden det men jag sa nä tack, hihi!
Hoppas du och tjejen får leka mycket nästa gång!

ST pussar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

10 februari 2013 22:01

Kul att du får träffa dansk-svenska tjejen fler gånger! :)

Men stackars matten då, som har fått ont i ögonen också!
Nu får hon allt ta och krya på sig, tycker att både din och min matte ska ta sig i kragarna eller vad det heter... men jag antar att dom trots allt gör så gott dom kan.

Vi vår försöka ta tass om dom så gott VI kan!

http://kasperian2.blogspot.se

 
Ludde

Ludde

11 februari 2013 23:14

Skönt att du hittar några andra hundar att leka med! Jag förstår att du längtar till hon kommer tillbaks. Jaså du gillar semlor du. Jag brukar bara diska gräddbunken när dom gör semlor här för dom är för söta. Hoppas att mattens ögon och rygg bättrar på sig! Det behövs ju lite hjälp för att bloggen ska fungera. Den vart ju riktigt snygg när lillhussen hade fixat till den... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards