Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Ändring!

Av Felix och Inga-Lill - 17 december 2012 14:01

Matten har varit ut och ändrat lite på hennes och min blogg, vi kunde ju inte ha en sommarbild nu när vi fått så mycket snö, hela 27 cm på två dygn, enligt vår snälla granne som varit ut och mätt. Så tack vare Lillhussen så blev det en alla tiders bild, ja bilden har matten tagit men finesserna har Lillhussen fixat.  Idag var det bara 2 minusar när jag var ute på första rundan, men inte sjuttsingen kom matten ihåg bildgrunkan, hon säger att det inte går att ta bilder på en mycket studsig Russel, i alla fall inte medans hon ska hålla reda på mitt koppel, hihi. Så vi får allt vänta tills någon annan har tid att följa med ut och ta lite bilder på mina tigerstuds, hihi.


Russelpussar i mängd. 

 
 
Aamor

Aamor

17 december 2012 18:45

Vilken vacker bild!
27 cm är inte dåligt, vår snö bara flyter bort mer och mer - trist!
Ja ta kort när du studsar fram för det vill vi se!

ST pussar

http://aamor.bloggplatsen.se

Felix och Inga-Lill

19 december 2012 07:52

Måste ha en frotograf med då, för matten skrattar så hon klarar inte av det, hihi.

Russelpussisar.

 
Ludde

Ludde

17 december 2012 22:56

Det behövs lillhussar och lillmattar överallt där det finns datorer. Utan dom skulle bloggandet vara marigt ibland. Riktig julstämning han fick till på din blogg... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.se

Felix och Inga-Lill

19 december 2012 07:53

Visst är det ljuvligt med en Lillhusse, varje gång han kommer in, då blir det busa av på hög nivå, hihi.

Russelpussisar.

 
Kasper

Kasper

18 december 2012 23:56

Sån fin header! Fast det var okej med den förra också, kändes som att komma till en grön oas mitt i snö och vinterkyla. Men jag har ju vinter hos mig också.
Min matte är precis lika usel med kameran som din är! Dom borde fatta att bilder på oss är viktigare än det mesta annat.

http://kasperian2.blogspot.se

Felix och Inga-Lill

19 december 2012 07:54

Ja, vi borde få ha en frotograf med oss när vi går ut, ja inne med för den delen, hihi.

Russelpussissar.

 
Bröderna Bus och Busan

Bröderna Bus och Busan

19 december 2012 21:46

Otroligt kattastisk bild! Ja, vi skulle vilja jama att den är voffigt piffig! Vad duktig Lillhussen är! *Katt-busvissling!*
Du och din matte har verkligen fått det jättefint här.
Kurrelisvansvift och kissemisspussisar ♥

http://chinchebusan.blogspot.se

Felix och Inga-Lill

20 december 2012 11:07

Visst blev det braigt, tur att man har en snäll Lillhusse, hihi.

Russelpussissar.

 
Edith

Edith

19 december 2012 21:47

Jag vill gärna se lite studsiga bilder på dig Felix. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Felix och Inga-Lill

20 december 2012 11:09

Det är inte så lätt som det låter, eftesom jag inte får vara lös, för vägen och åns skull. Matten behöver en fotrograf med ut, för det går inte att ta studs bilder på mig när matten har fullt sjå att hålla i snöret, hihi.

Russelpussissar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards