Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Felix och Inga-Lill - 19 oktober 2009 16:14

Vi hälsar "Viggo" välkommen i gänget, det är nog bäst att vi hundar och även katter håller ihop, för vi är trots inte så många som bloggar på egen tass. Jag kommer att länka över till Viggo, så ni kan gå dit och se vad han har för sig, det är en rolig kille ska ni veta.


Idag har det varit en sån där trök dag, inget kul har vi gjort, matte och husse har varit upptagna med sån där pappersskyffleri. Brev skulle skrivas och sen skulle det kopieras och till sist in i kuvert, totalt blev det 96 st brev som ska på lådan. Jag har naturligtvis övervakat det hela, så det inte går som förut, husse klistrade igen kuvertet men glömde att stoppa i något. Då ringde en kille och frågade vad som skulle stått i det brevet, blir ju lite kymigt, så nu har jag haft järnkoll på husse och matte med för den delen, så det blev rätt. Nu är jag lite sliten och känner för soffan. Hoppas att det blir något kuligare i morgon, det glunkas om en tripp till Sälen i morgon, hundshopen här kommer vi, hundmaten börjar tryta så nu är det dax att fylla på lagret igen.


Hoppas att alla goa bloggvänner har haft en kuligare dag än jag och brorsan har haft. Förresten vädret har varit ok idag med sol men aj så kallt riktigt ruggigt hela dagen. Känns som om det skulle bli snö, det är nästan så det luktar.


Taxkramisar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards