Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Felix och Inga-Lill - 13 december 2010 15:58

Hela dagen har det varit griskallt här matte har gått och plockat hela dagen så vi har inte fått kolla vad ni haft för er. En riktig tråkdag har det varit för husse var inte hemma heller. Fortsätter den här griskylan så går vi inte utanför dörren, Illerson var tveksam att gå ut alls på middan, han blängde på matte prexis som att du kan gå ut själv. Minus 26 i morse, sen har det varit över 20 minus hela dagen, nu är det minus 24,5, attans va kallt det kommer att bli i natt.


Hoppsa att ni haft en bra luciadag, med massor av fika, här har det inte fikats alls för matte har inte haft tid. Hon har tagit reda på en massa grejer och sorterat, kastat och haft sig hela dagen. Ett tag trodde jag att hon tänkt slå ihjäl mig, för det rasade såna där långa papprör, kläder, tidningar och all möjlig bråte i huvut på mig. Då må ni tro att matte gullade med mig, så hon får gärna tappa saker på mig för då gullas det till tusen, hihi.


Förexten så är älgarna här i kväll igen, både jag och brorsan har fått kika på dem, jistanes mitt hjärta sa tickticktick, snabbt som bara den, hihi.


Luciataxkramisar i mängd till alla goa bloggare.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards