Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Jädrans Åskar!

Av Felix och Inga-Lill - 10 juni 2011 09:13

Det får bli en kortis, vi mår bra men det gör inte vårat internet och moben funkar dåligt här så v kan inte blogga någe. Åskar slog till mot telestationen så vårat internet flög sin kos. Hoppsa att alla mår bra, goa bloggisar. Solen skiner idag och igår var det så fuktvarmt så matte starta kylan. Vi har i alla fall sovit gott och nu ska vi gå ut på altanen innan solen lägger sig där.


Taxpussisar i mängd.



 
 
Ludde

Ludde

10 juni 2011 15:29

Så skönt att matten får vila sig från internet ett tag. Hoppas att ni får svalka er med ett par grisöron eller ett par knorrar. Det är ju i alla fall fredag... Kamis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

10 juni 2011 18:17

Den där förbaskade åskan kan ju ställa till det.
Vi har haft en del här nere men inget har hänt hos oss och det har inte varit så farligt här men på andra håll i Skåne har det varit hemskt.

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

10 juni 2011 18:34

Trist när inte internet fungerar, visst är det - men himla tur att det ibre var tvärr om!!! Att det var ni som inte fungerade, menar jag! :)

http://kasperian2.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

10 juni 2011 19:55

Här skulle det sitta bra med lite åska och mest av allt REGN! Vi kommer ha jordens naturkatastrof här i Julita snart om vi inte får regn!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

11 juni 2011 00:57

Vad besvärlig Åskar verkar vara då :( Men skicka honom till Sigge Svamphunds matte för hon har väntat på honom i flera dagar nu ;) Då slipper ni ju i alla fall ha honom kvar :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards