Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

Inte-nät!

Av Felix och Inga-Lill - 11 juni 2011 12:25

I väntan på felia, attans de har inte lagat stationen ännu, så vi har bara ett halvtassigt trådlöst, går inte att göra va som helst. Jag och brorsan kan inte besöka er, för det skiter sig hela tiden. Nej, vi får vänta tills FELIA lagar stationen och vårt breband. Just nu befinner vi oss i en surffri zon me andra ord det funkar ibland och ibland inte, mest inte. Ja, ja vi ska i alla fall få kyllingfilé till midda, smarrigt värre. Hoppsa att ni har det bra här regna det och åskar var här igår kväll igen, verkar som han ska komma ikväll oxå. Fy kattsingen va vi är less på den snubben, han kan dra dit pepparn växer, hihi.


Taxpussisar från brorsorna me inte-nät!

 
 
Aamor

Aamor

11 juni 2011 19:35

Hoppas de ixar ert internet snart, trist att vara utan för man måste ju läsa nyheter och sånt!
Den däringa åskan är jobbig och ställer till mycket elände, han kan gott hålla sig borta!

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

Felix och Inga-Lill

13 juni 2011 08:59

Håller med fullständigt om Åskar förstås, hihi.

Taxpussar.

 
Wille

Wille

12 juni 2011 11:18

Skicka hit han vetja, fast helst bara regnet.
Bli lite arg på han så han drar sin kos och mera mot östkusten....
Förstår att ni är trötta på´n men här har vi inte hört eller sett skymten av en, så här är det snart öken !!!!!!
Vet ni jag träffade två stycken som är samma sort som er häromdagen. De hette Rasmus och Felix och jagade älg och rådjur i norrlnad då och då. Gör ni det ni med ? Ja, jagar alltså ?
Vad trist när det där felia strular, namnet passar ju alldelels utmärkt då. Men de får ju skärpa till sig och jobba snabbare, det krävs ju av alla andra som strulat till det.
Ha nu en skön söndag och förhoppningsvis slipper ni åskar idag.

http://willebus.bloggagratis.se

Felix och Inga-Lill

13 juni 2011 08:59

Nej, vi jagar inge större villebråd än Kurre, hihi för vi har pansion sen ett par år. Förr jagade vi allt vilt ovan jord och även under ibland när andan föll på, hihi.

Taxpussar.

 
Wille

Wille

14 juni 2011 13:33

Hejsan ! Grattis vill jag bara säga, för ni lämnade den 1500 kommentaren på min blogg. Jag har en present till er busar, men vet inte hur jag kan leverera den till er ! Har ni ngt förslag ? Min mailadress hittar ni på min sida, ni kan väl be matte eller husse skriva ner en rad ?

http://willebus.bloggagratis.se

Felix och Inga-Lill

15 juni 2011 07:51

Va kul ja visst ska vi göra det, inga problemer, hihi.

Taxpussar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards