Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 4 juli 2011

En tung dag!

Av Felix och Inga-Lill - 4 juli 2011 14:23

Matte skriver:


Idag kl 12.45 har Ian M Illerson fått somna in, för att inte vakna mera. Han jagar nu på de sälla jaktmarkerna, ung och glad igen utan smärtor. Jag kommer att ta en paus från bloggandet och ta hand om en mycket sorgsen Hillman. Hela familjen är mycket ledsna för Illerson var en mycket speciell hund, som glatt oss i hela 15 år.


Ledsna kramar från Matte och Hillman

 
 
Ingen bild

Tobias

4 juli 2011 16:31

Hillman och Inga-Lill med familj,

Mitt djupa deltagande i sorgens stund.

Varma hälsningar

Tobias
Darjas husse och webbamster zelmaas.se

 
Aamor

Aamor

4 juli 2011 18:16

Vi är så ledsna för er skull som blivit av med en sån kär vän. Hoppas att Illerson mår bra nu vilket han med all säkerhet gör.
Mattes tårar började rinna när hon läste det!

Kramar & Nospussar till er alla i massor!

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Sigge

Sigge

4 juli 2011 19:13

Men neeeej!!!
Saknar ord, men skickar så mycket tröstkramar och tröstpussar vi bara kan jag och matte.
Så sorgligt att läsa..............

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

4 juli 2011 20:32

Det gör så ont när en vän går bort. Vi känner med er och tänker på er.
Självklart vet Hillman vad som har hänt och är ledsen. Djur sörjer och saknar också!
Vår varmaste hälsningar/Julia

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

4 juli 2011 21:21

Stackars Hillman som blivit ensam tax kvar i stugan. Måste kännas tomt efter femton år tillsammans. Tur att han har en snäll matte som kan trösta och pyssla om honom. Många tröstekramar från mig och flocken!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rudi  och matte

Rudi och matte

4 juli 2011 22:10

Våra varmaste tankar! Kram till er från oss!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

4 juli 2011 22:36

Vinja och jag beklagar verkligen sorgen. Ni får ändå vara glada att han fått ett sånt långt liv.

Tröstekramar från oss.

http://www.heratorpetsvinja.webs.com

 
Berit Elisabet med Kasper

Berit Elisabet med Kasper

4 juli 2011 23:06

Kära ni, så svårt för er. Även om man ju vet att sådant här kommer att hända, så är man aldrig förberedd. Inte på att sorgen och saknaden känns SÅ tung och så påtaglig.
Samtidigt som tacksamheten också är så påtaglig, tacksamheten över de år man ändå fick tillsammans.
Och Hillman - han känner förstås en oerhörd både saknad och vilsenhet. Och även ren sorg, det är jag övertygad om.
Ord hjälper er inte, men ni ska veta att jag tänker på er!

http://beritelisabet.blogspot.com

 
Eva H

Eva H

4 juli 2011 23:53

Åh vad man fasar för sådant!
Tänker på er!
(O på alla taxar jag känt genom åren.)
Pussa till Hillman lite extra härifrån!

http://fyrfotingar.blogspot.com

 
Wille

Wille

5 juli 2011 00:43

Nu blev jag lite sorgsen jag med. Skickar några tröstepussar till er alla.
Jag förstår om du tar en paus, men vi tänker på er och hoppas att ni så småningom, när tiden känns rätt, kommer tillbaka. Ta hand om er nu och här kommer en extra nospuss från Hector, och tröstekram från matte också.

http://willebus.bloggagratis.se

 
marta

marta

7 juli 2011 18:34

Beklagar :(

http://hundtrio.blogspot.com

 
Ingen bild

Briardbruden Grynet

3 augusti 2011 21:35

Det var väldans tråkigt att höra att broder Ill har gått över regnbågsbron. Det är så väldigt tomt när en hundvän försvinner. Det är lite konstigt att plötsligt inte få vara lillasyster, eller bror, längre. Att få ha allt ansvar själv är inte så lätt och inte så kul heller....

Hoppas i har det bra ändå och att du får fler godbitar nu Hill. Det är den ensamma hundens privilegium!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards