Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Attans!!

Av Felix och Inga-Lill - 1 augusti 2011 11:03

Nu är det så där igen, attans ifecktjon som inte vill ge sig, men matten har suttit uppe med mig hela natten, henne kan man lita på i alla väder. I morse ringde hon till kossadoktorn, i Drevsjö men den som behandla mig var på sidomester men en annan var där. Hon lovade att ringa in till apotke i Trysil så hussen är dit och hämtar medikaniner åt mig. Just nu ligger jag på soffan och kommenderar matten att skriva lite på min blogg, va ska man annars ha dom till, hihi.


I lördags var vi på Näsdagen, matten tog lite bilder men de kommer nog inte in förrän i morrn. Så ni får vara nufikna ett tag till, jag tänker nämeligen inte berätta ett skvatt förrän vi lägger in bilderna, hihi.


Igår var Åskar här och stöka sig hela dagen, han snurrade runt oss ända tills igår kväll, då var matten för trötter för att låta mig läsa någe och idag är hon nog lite sleten för hon var vaken tills halv fem i morse och sen sov hon till halv åtta. Så jag förstår om hon inte vill låta mig läsa va ni haft för er, hoppsa att ni urfäktar oss men vi ska ta en tupplur på soffan i stället, hihi.


Taxpussisar i mängd från en mycket infecktad Hillman. 

 
 
Aamor

Aamor

1 augusti 2011 11:33

Klart vi ursäktar er, bara kl när ni tittar in och så men det ska ju vara när man har tid och lust.
Vad är det för infektion du har, den verkar attans envis och hoppas den försvinner snart.
Krya på dig och vilken snäll matte du har som sitter uppe hos dig, ja min hade gjort likadant men ändå!

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

1 augusti 2011 12:29

Skulle vilja säga till och med DUBBELATTANS!!!!
Hoppas nu att medicinen hjälper fort, för så där tycker jag inte att du ska ha det!
Sov dig nu frisk i lugn och ro! Bloggkompisarna finns kvar när du får tillbaka orken igen!

http://kasperian2.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

1 augusti 2011 23:03

Men stackars Hillman, är du krasslig? Är det magen? Bra att du får medicin så du snart blir kry igen! Klart att ni båda skulle ha en tupplur idag. Tupplurar är bra medicin!

http://wwww.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Berith

Berith

2 augusti 2011 08:39

Men din stackare :(( Tur att du har din go´a matte som du kan lita på i både vorrt och torrt !! :)
Många varma kryapåhälsningar till dig och varma kramar till din go´a matte :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Sigge

Sigge

2 augusti 2011 18:42

Hoppas att du piggat på dej nu!
Vara sjuk är ju inget skoj.
Här är det bara äckelhett nu igen

http://svamphunden.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards