Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Felix och Inga-Lill - 27 maj 2011 08:48

Matten sa i morse att det står som spön i backen, inte fasen hitta jag någe fisk. Trots att jag stod ute i så länge och blev alldeles blöt, så inte hitta jag vare sig spön eller fisk. Förstår inte va hon menade för spön för mig det betyder fisk och det är bland det bästa jag vet, när hussen tar med sig spöet och kommer tebaks me laxöring. Så nu misstänker jag att jag blivit lurad å det grövsta, hihi.


Nu vet ni hur det ser ut här, värmaturen är inget att tala om bara 7 plussisar så värmepumpen rullar och går här för att det inte ska bli helt utkylt. Förbenade gröna vinter, när den är vit så vet man ju att det är kallt och eländigt men när den sen blir grön så förväntar man sig att det ska bli sommar och varmt, i stället blir det grönt och kallt, attans.


Så idag Sigge är det tur att du inte befinner dig i Dalarna för då hade du kunnat få allvarliga skador, hihi.


Taxpussisar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards