Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Ett avsked!

Av Felix och Inga-Lill - 11 mars 2012 23:58

Världens underbaraste hund har ikväll 21.20 fått somna in för gott! Hillman blev akut sjuk och veterinären kunde inget göra, annat än att låta Hillman få somna in. Så nu är det slut men han slipper lida, det gick så fort, för han var sitt vanliga glada jag och tiggde när vi åt, sen åt han sin mat för att en timme senare, få en störtblödning från nosen. Tänk så fort man kan mista någon som man älskar så mycket, jag vet inte hur jag ska göra med bloggen men det kommer i alla fall att vara öppen ett tag till. Jag kommer att skriva en minnesruna över Hillman men det lär få vänta för än så klarar jag inte det.


Hälsningar från Hillmans matte.

 
 
Berit Elisabet

Berit Elisabet

12 mars 2012 00:30

Kära du, så fruktansvärt tomt!!! (Oh, mina egna minnen kommer över mig när jag läser nu om Hillman.)
Vi vet, vi som själva mist älskade fyrbenta vänner.
Naturligtvis är du för Hillmans skull glad över att det gick så fort, att han inte behövde lida.
Men din egen sorg och saknad...
Inte kan varken jag eller Kasper lindra den, men känner med dig, det gör jag! Varmt.

http://beritelisabet.blogspot.com

 
Rudi o matten

Rudi o matten

12 mars 2012 07:24

Åh, så fruktansvärt sorgligt! Varma kramar och varma tankar kommer från oss i Julita. Världens bästa Hillman som vi var så förtjusta i fick ett långt och bra liv. Åh, vad vi kommer att sakna honom! Kram!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Kerstin Norberg

Kerstin Norberg

12 mars 2012 09:25

Lille Hillman! Jag minns den lille killen från det han föddes för snart 16 år sedan, och han blev ju lite extra speciell eftersom han och brorsan Herman blev kvar tills de var fyra månader. Det är många år sedan, och ni har fått ha honom i många år och när den värsta sorgen är över kommer ni att le varje gång ni tänker på honom.
Hälsningar från "gammelmatte" Kerstin

http://www.zelmaas.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

12 mars 2012 09:26

Men usch vad sorgligt :( Jag lider med hela familjen nu när eran kära vän och följeslager inte längre finns hos er.
Måste ändå kännas skönt att det gick fort och att gossen inte behövde lida.
Ni fick i alla fall väldigt många härliga år med eran kära Hillman.

Många tröstekramar till er från oss <3

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Ludde

Ludde

12 mars 2012 10:18

Åh! Så ledsna vi blir hela flocken! Det har varit så underbart att via bloggen få dela hans härliga liv. Tröstekramar från matte, husse och mig!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Brita, Siri och Smilla

12 mars 2012 17:52

Tänker på er!

 
Aamor

Aamor

12 mars 2012 18:45

Åh nä, vi beklagar och blev jätteledsna.

Det är fruktansvärt att mista sin käre vän och det är jobbigt när det går så fort men lika jobbigt när det blir utdraget men bäst för honom när det går så fort. Vi tänker på er.

Många kramar och nospussar från oss.

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Laika

Laika

12 mars 2012 20:30

Vi beklagar sorgen. Vi har inte hunnit följa bloggen vidare länge då vi är nya här i blogglandet, men det känns fruktansvärt att läsa detta. Alla tankar går till er och fina Hillman. Tänk goda tankar och på allt det fina ni hade.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

 
Bröderna Bus och Busan

Bröderna Bus och Busan

12 mars 2012 21:39

Vi har tassat ner ett blogginlägg till vår go´aste vän Hillmans ära. RIP älskade gosevovve ♥ och till Hillmans husse och matte vill vi beklaga sorgen.
Här kommer länken till vårt blogginlägg:

http://chinchebusan.blogspot.com/2012/03/rip-goe-hillman.html

http://chinchebusan.blogspot.com

 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

13 mars 2012 02:13

Nej... så ledsamt.
Vi beklagar verkligen er förlust av en jättefin taxkille. Tragiskt när det händer så akut, men han har det bra nu bortom regnbågsbron och Illerson väntade säkert på sin kompis.

Varma kramar
/Julia å tjejerna

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

 
Ingen bild

tina

13 mars 2012 23:17

beklagar:(

 
vimsan

vimsan

15 mars 2012 11:45

Lilla goa Hillman! Hoppas att han har det bra i Vovarnas egen himmel och att han får hur mycket godis som han vill. Han hade det ju fint hos er så han håller nog lite koll på att du mår bra . Tänker på er och lider med er.Kramar i massor!

http://www.metrobloggen.se/virrmaja

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

18 mars 2012 14:00

Oj så hemskt trist att läsa. Man finner inte ord, tänker jätte mycket på er:(

http://www.mrbamse.bloggagratis.se

 
Wille och Hector

Wille och Hector

20 mars 2012 17:52

Jag och matte fick en chock nu ! Vi har inte kikat förbi här på flera dagar, och nu blev matte blev jätteledsen, för det var sorgligt att läsa om Hillman. Men vi pussar bort tårarna.
Vila i frid käraste Hillman pojken. Hoppas du kikar på oss från hundhimlen ibland.

http://willebuz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards