Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Fyller månad!

Av Felix och Inga-Lill - 3 augusti 2012 19:40

Måste nog förklara mitt beteende med vattskålen, det började inne när jag just kommit hit, matten tror att jag lärde mig det där jag är född, för där hade vi en cementgjuten vattskål ute, hihi. Så matten brukar ställa ut en stor skål som jag kan glöta med och jag gillar vatten, att jag blir blöter spelar ingen roll, hihi.


Idag har jag bestiktat hussens bil, ja inte jag egentligen men jag var med, den gick igenom, lätt som en plätt, det fanns inga feler heller, hihi. Sen vaktade jag bilen en kort stund och sen vaktade jag hussen och bilen, hihi. Matten var inne och köpte både hundgodis och mat, jag fick två påsar, för det finns inte där vi bor, hihi. Så nu har jag smaskat lite extra godis och så har jag smakat på fläskkotletter, för jag fyller ju 5 månader idag, hihi.


Solen har lyst och jag har varit ute och motionerat hussen medans matten lagade maten, bäst att passa på när det är fint väder för det är inte ofta det. Åskar har förvarnat att han ska hit och hälsa på men jag och tvåbeningarna har ingen nytta av en sån fisknöl, hihi.


Hoppsar att ni får en braig helg och slipper regn med fisknölen, hihi.


Russelpussar i mängd.

 
 
Rudi

Rudi

3 augusti 2012 21:49

I Julita åskade det tidigt i morse, men det hörde inte jag, för jag sover så attans gott.
Grattis på dagen!!!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret, Vinja & Bozza

Ann-Margret, Vinja & Bozza

3 augusti 2012 22:54

Får önska Grattis på 5-månaders dagen :) Har du blivit så stor.

Här hemma håller vi till oss till veckor än så länge, Bozza blir 9 veckor på söndag.

Ha en bra helg nu med matten och hussen :)
Kram

http://heratorpetsvinja.minwebbplats.se

 
Kasper

Kasper

4 augusti 2012 00:49

Det är ju precis det som är meningen med vatten - att man ska bli blöt!!! Hur kul vore det att bara buffla iväg med en tom skål? Du har minsann fattat, du! :D
Och stort grattis på månadsdagen. :)

http://kasperian2.blogspot.se

 
Aamor

Aamor

4 augusti 2012 19:51

Matte vet fler hundar som tycker att det är kul att göra så med vattenskålen men jag vet bara dig, hihi!
Grattis på 5 månadersdagen + 1 dag!

ST pussar

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

4 augusti 2012 23:12

Tänk va tiden går. Grattis på 5-månadersdagen! Snart är du en stor kille! Bra att du kan passa både bil och husse. Snart kanske det blir så lugnt vatten så du kan bada i ån... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Edith

Edith

6 augusti 2012 13:14

Grattis till 5 månader! Oj vad du växer! Matte hälsar att det är alltid skönt när bilen går igenom besiktningen utan problem ... annars kan det bli dyrt. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards