Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Felix och Inga-Lill - 23 februari 2012 11:53

Så har det då änteligen fötts en prinsessa denna morgon, en liten sessa som kan bli drottning så småningom säger matten. Jag hade tyckt bättre om en prinsesstårta, hihi, fast de är visst slut överallt, får se hur det blir i morgon för då har visst en gubbe födelseda, så jag hoppas att matten bjussar på någe smaskens då.  Här skinte solen nåt alldeles förskräckligt men inte fasiken är det nån värme när man väl kommer sig ut, hihi.


Matten bakade temelbullar igår och jag fick naturligtvis lite smaka, men tyvärr så åt jag för mycket igår så jag var inge hungrig när det väl var dags att fika, hihi. Är så där när man gluffar i sig av mattens goda stekfjäsk, hihi. Det blir nog lite ont om tid idag för matten har annat att göra, får se om jag får gå ut till er i kväll. So long grabbar och tjejer, vi hörs!


Taxpussisar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards