Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Äntligen en blogg

Av Felix och Inga-Lill - 2 juni 2009 11:08

Jaha, jag hann fylla 13 år innan matte fick tummen ur och gjorde en blogg till mig och brorsan. Bilder kommer senare.


På morgonpromenixen idag var det gott om myggor, såna där som sticks, matte klagade och muttrade om mygg som stacks. Hon skulle vara på samma nivå som oss, då skulle hon verkligen få se vad mygg är. När man går in i det höga gräset så flyger de upp och sätter sig på magen, där har jag inte så mycket päls och då får de ner sin långa snabel och kan bitas. Förresten snablar jag trodde det var bara elefanter som hade det, tydligen är det flera djur som har såna där långa näsor.


Efter frullen försökte jag gå ut på altanen men matte hade ställt dörren i ett läge som inte går att öppna, trodde hon ja man är väl tax. När jag äntligen hade fått upp dörren på vid gavel, då var matte den taskfransen där och drog till dörren igen. Vad skulle det vara bra för, då fick jag lov att börja om från början igen. Jag öppnar och matte stänger, hihi, så kanske vi håller på resten av dagen vi får väl se.


Hej så länge!

 
 
Ingen bild

malte o snoken

2 juni 2009 11:54

Å hillman så kul! snart får vi se hur du o brorsan ser ut! Va roligt! vi har längtat så efter att se er!
Matte o vi har en liknande kamp o det är den om överkastet, matte bäddar vi bäddar upp, matte bäddar, vi bäddar upp....så håller vi på tills matte tröttnar...o låter det vara obäddat...
slafspussar

 
Milton

Milton

2 juni 2009 14:51

Oj va kuligt välkommna jätte mycket killar, Nä myggor är skit jobbiga när man är så lågt ner. Det bästa här idag det är att det inte är mygg regnar för mycket och blåser. Fram för öppna dörrar så man gå och komma som man vill Kramisar Milton

http://taxenmilton

 
Sigge

Sigge

2 juni 2009 19:10

Men vad skoj att du ÄNTLIGEN fått en blogg!!!!!
Har ju sett dian komentarer hos Malte o Snoken plus på nån mer blogg men aldrig kunnat kolla in dej.
Återkommer.
Är det ok om jag länkar?

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cavvetjejerna

2 juni 2009 21:41

Å vad glada vi blev! Ska bli såååå kul att lära känne er.
Massor med nospussar till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards