Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Matte och husse till salu.

Av Felix och Inga-Lill - 16 augusti 2009 19:32

Nu ska jag be att få sälja matte och husse, för nu är jag arg. Husse och matte åkte bort och vi fick stanna hemma, visserligen var mattes yngsta valp hemma men i alla fall. Det var fräckt att bara smita, medans jag och brorsan låg och sov förmiddag. Jag hann knappt vakna innan de var utanför dörren, värre var det för brorsan han vakna när bilen drog iväg. Fy tusan så fräckt, de har varit borta hela dagen och vi som älskar att följa med och åka bil. Det här glömmer vi inte i första taget, de ska inte tro att de kan fjäska in sig igen, för nu är jag sur. Jag ska sura resten av den här dagen och kanske hela dagen i morgon.


Kramisar från två mycket sura taxar.

 
 
Milton

Milton

17 augusti 2009 15:11

Det var mycket tarrigt tycker jag, smita när ni inte ens har hunnit vakna, matte var uppe jättetidigt idag och jag trodde att Flisan skulle komma så jag har suttit och tittat ut genom fönstret, men det kom ingen Flisa Lisa till mej idag. Fast Morfar kom förbi och fikade (Morfar är mattes bror), men han heter Matte så vi kallar honom för morfar, så jag inte blir så förvirrad Smöra inte för husse och matten nu, sura ett tag så dom lär sig. Medlidande kramar Milton

http://taxenmilton

 
Cilla

Cilla

17 augusti 2009 15:53

Det gör ni rätt i!! Sura på vetja ;-)
kram Cilla

http://drevteamets.se

 
Ludde

Ludde

17 augusti 2009 22:57

Det kostar många grisöron att få glada taxar igen. Hoppas eran matte och husse förstår det. Man måste vara mutbar...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoki

19 augusti 2009 11:52

nä fy fabian så nedrigt! smita när ni sover! fast de verkar rätt snälla erans matte o husse så vi kan nog tänka oss att köpa dom! va kostar dom? får vi köpa dom för en blodpudding á 400gram?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards