Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Varmt och regn

Av Felix och Inga-Lill - 20 november 2009 11:03

Här är det nästan 8 grader varmt men det regnar fortfarande, dimmigt är det oxå, så nu ska vi slappa i soffan med husse för han är lite trött idag. Matte har varit upptagen med telefonerande ända sen igår kväll, det är nåt stormöte på söndag. Så vi får nog ingen hjälp med bloggandet idag men vi får väl se hur många vi hinner med att hälsa på hos.


Ni skulle sett brorsan igår kväll, sur som ättika för att husse inte var hemma, han skulle inte ens smaka smörgås när lillhusse var in och fikade. Matte kallade honom för ättiksgurkan Edgar, så han blev ju inte gladare men sen när husse kom hem då blev det full fart och det sura var som bortblåst. Han är lite speciell den killen, inte go att tas med när surheten sätter in, fnyser och stönar ingenting är bra.


Hörde av Malte och Snoken att de hade sol och vackert väder, hoppas att ni övriga oxå har sol. Så ni slipper bli blöta i pälsen när ni går ut.


Taxkramisar.

 
 
Lillen

Lillen

20 november 2009 11:32

Här stod regnet som spö i backen då matte och jag gick ut på morgon promenade som inte blev speciellt lång , då jag avskyr detta väder . Nu har det gått över till snöblandat regn...kanske vintern har tänkt komma tillbaka ändå *viftar på svansen*
Ha en bra dag och en mysig helg med eran go´a matte och husse , nospussar och varma kramar =)

http://maxmaxbloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

20 november 2009 13:42

Näe, ingen sol här inte. Glad att det inte regnar för nu ska vi gå till en av husses kompisar och fika. Tjillevippen!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Aamor

Aamor

20 november 2009 18:06

Illerson saknade nog sin husse men att tacka nej till en bit smörgås.....nja, svårt!
Vi har haft sol idag, känns märkligt efter allt grått och regnigt väder.
Shih Tzu är jättesnälla men jag kaxar när jag inte får hälsa för det är allt jag vill men samtidigt är jag kille och då måste man vara lite tuff.

Ha de´

http://aamor.bloggagratis.se

 
Figo

Figo

20 november 2009 21:40

Här har solen lyst från klarblå himmel! Men blöt i pälsen blev jag i allafall!! (kolla min blogg!)
taxpussar

http://millismirakel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards