Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Felix och Inga-Lill - 28 april 2010 14:03

Här har varit en snurrig dag hitintills, bråttom ner till Sälen för matte behövde in på apotke för att ta ut nya medikaniner. Dels såna för nysningar och dels sånt för andningen, sen var det för schelettet och för tvåbensskinn. Tänk va mycke det blev en hel kasse, matte skojsa till det och sa att hon skulle öppna nederlag, hm vi vet inte va hon mena. Vi blev i alla fall inte lottlösa för vi fick en stor säck med taxkulor, dyrt sa matte men gott säger vi.


Det värsta av allt är att mattes kamera har slut i batteriet, men det får vi ta sen sa matte som glömde kameran hemma. Jaha, tänk va tankspridda mattar är ibland, vi ska komma ihåg allt men de bara glömmer. För mycke på hårdisken säger matte, humf vi kallar det nog glömska.


I förrgår skulle jag (Illerson) hjälpa matte att hänga tvätt hade jag tänkt mig men se då tänkte jag fel, för hon sa bara va gör du här. När jag satte mig ner så tyckte hon att jag blev i vägen men jag anser att man måste vara med och övervaka att hon gör rätt, eftersom hon är så glömsk så vet man aldrig om hon hänger rätt.


Vädret ja det tror vi att ni inte vill veta, när vi åkte över fjället så kom det påtvärensnö i massor och det fortsatte även när vi kom hem, men nu har det övergått i regn. Sen är det kallt bara 3 plusgrader, så det blir nog soffan på ettermiddan, helst under en varm filt. Hoppas att ni har det bättre än vi och ser lite av den gosiga solen.


Taxkramisar från era vänner Hillman och Illerson.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards