Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 11 maj 2011

Blänget!

Av Felix och Inga-Lill - 11 maj 2011 11:39

Änteligen så har matten fått bilden med blänget så här kommer den, hihi.

 Den här bilden sa matten och hussen mer än tusen ord, va den sa jo "ta en bild till så sliter jag bildgrunkan i stycken", hihi. Som ni ser är bilden inte dagsfärsk för jag här har jag massor av päls kvar, nu hör jag mera till den där nakna modellen eller lite mer slätstruken, hihi.


Brorsan är inte så pigg verkar som han varit ute och söpit i natt, hihi för ligger på soffan och slappar trots att solen skiner och altandörren är öppen. Nu ska jag ut och snosa in vårluften för där finns mycke gottigt att dra in i snoken, hihi.


Taxpussisar i mängd.

 
 
Aamor

Aamor

11 maj 2011 17:48

Nog kan du blänga allt!
Härligt med fint väder, hoppas brorsan orkar ta sig ut ett tag och få lite sol på sig!

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

11 maj 2011 17:53

Inte ser du speciellt glad ut där inte :( Om blickar kunnat döda så hade fotografen fallit sten död i backen ;)

Sv. Jo vatten är alltid med på våra promenader. Både jag och Vinja brukar bli rätt törstiga. Har inte mycke till övers för dom som inte tar nått vatten med sig till hunden när det är sommar och varmt.

Hoppas ni haft en skön dag :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
Beatrice Pettersson

Beatrice Pettersson

11 maj 2011 18:46

Haha vilken charmis! Härlig blogg! Fortsätt med bilder! :D

http://www.lillaotto.bloggplatsen.se

 
marta

marta

11 maj 2011 20:19

Nu kan jag ser dig!

http://hundtrio.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

11 maj 2011 20:51

Slätstruken tror jag inte man kan kalla dig! Det var ett riktigt taxbläng det. Hussen får nog skaffa ett ordentligt teleobjektiv så han kan stå på säkert avstånd när han tar kort på dig i fortsättningen... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

12 maj 2011 20:17

Hoppsan!!!
Att du kan se så fruktansvärt mordisk ut!!!!!!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Kasper

Kasper

12 maj 2011 20:37

Toppendagar har det varit, hos mig är det sommar. Fast det ska visst bli lite kyligare igen.

Tack för att vi äntligen fick se taxbläng-bilden! Matte säger att hon gillar hundar som kan - det kan inte jag! Fast jag försöker ibland.
Men DU kan verkligen. ;)

http://www.belof.se/Kasper-index.htm

 
ema

ema

20 maj 2011 23:17

jisses så söt

http://enlitentax.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards