Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

Här igen!

Av Felix och Inga-Lill - 11 juli 2011 11:31

Vi är lite sletna idag men det kommer ett längre inlägg med bilder bara vi vaknar till liv. Matten och hussen är trötta idag och jag känner mig lite sleten jag med men det kommer ett längre inlägg, kanske idag men i morrn ska det i alla fall in för dä har jag bestämt.


Taxkramisar.

 
 
Ludde

Ludde

11 juli 2011 13:31

Det tar den tid det tar. Det är väl skönt att vila sig lite från datorn ibland. Det är ju inte den som ska styra livet. Lite får man väl bestämma själv... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ann-Margret & Vinja

Ann-Margret & Vinja

11 juli 2011 21:16

Välkommna tillbaka :)

http://heratorpetsvinja.webs.com

 
 Kasper

Kasper

12 juli 2011 00:00

Så fint det känns att ni är här igen, både matten och Hillman!
Hur det än är, så går ju livet vidare, trots stor saknad. Det är så livet är, fast det är svårt att förstå ibland.
Jag och matte ser fram mot bilderna.
Massa hälsningar och nosgos från mig!

http://kasperian2.blogspot.com

 
Berith

Berith

12 juli 2011 08:10

sådana dagar kan man också ha , både rara hundar , go´a mattar och hussar ...Hoppas att ni känner er mindre sletna idag :))

Önskar er alla en riktigt bra dag , kram :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

12 juli 2011 21:10

Matte och jag har inte varit inne på er fina blogg på ett tag, och vi blev så ledsna för er skull när vi läste att Illerson har somnat in och inte finns med er längre. Vi förstår att ni måste vara hur ledsna som helst. Matte säger att man måste tänka på dom fina stunder och dagar man haft tillsammans, men det är inte alltid så lätt. Vi tänker på er. Colliekramar från Edith o Monica

http://www.parisercollie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards