Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Felix och Inga-Lill - 4 november 2011 20:57






http://www.dt.se/bloggar/piasblogg   



Här uppe ser ni en länk som går till en bloggsida, där man idag minns djur som dött under detta år, matte sände in detta till Pia som la ut det. Så nu kan vi minnas Illerson tillsammans, de sista dagarna har jag saknat honom alldeles väldigt, det blir så ibland.


Jag har känt mig lite ur slag sen resan men nu på ettermiddan blev det lite bättre, hussen kom hem med en stor låda kalvkött som matten och jag har tagit reda på. För visst måste jag vara med och smaka så det inte är något fel på kalvköttet, för det skulle vara för rackigt om jag inte tar mitt ansvar för familjen, hihi. Nu är jag mätt och belåten för jag har inte bara ätit rått kött, hussen stekte kalvbiff som jag oxå ätit av till mina taxkulor.

 Idag har det regnat hela dagen, inte kul alls att gå ut, jag har blivit blöt inpå bara skinnet flera gånger och trots att jag upplyst matten om att jag har festblåsa, så har både hussen och matten släpat ut mig i detta oväder. Då är det ingen som tänker på att jag är gammal, fast det var rätt skönt med lite frisker luft oxå, hihi.


Nu ska jag ta igen mig för det vart lite slitit att hjälpa till med allt köttet, känns i tassarna ska be att få tala om, hade absolut inte tid att sätta ned rumpan nå många gånger, för det gäller att hålla sig framme om man ska få smaka, hihi.


Ni får ha en trevlig helg och hoppsa att ni har bätter väder runt om i landet och utlandet än va vi har här.


Helgtaxpussisar.





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards