Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

Glömde....

Av Felix och Inga-Lill - 10 november 2009 11:23

att tala om hur kallt vi hade i morse, minus 10 grader men nu skiner solen och det är bara minus 3. De har lovat att det ska mulna, månne det blir snö då, för än har vi inget av den vita varan.


Idag så har fishusse åkt till skogen men tro inte att han frågade om vi ville följa med, fast vi var duktiga och åt upp all mat och inte krånglade någe. Tur att lillhusse kom in och tog sig en skinkmacka så vi fick smaka, annars har vi inte gjort något ännu, matte passar den där ringgrejen, så vi kan inte gå ut på nån promenix ännu.


Taxkramisar från era två vänner.

 
 
Ingen bild

malte o snokas

10 november 2009 11:48

vicken tur att det finns skinkmackor här i världen, de kan vara plåster på många sår!

 
Edith

Edith

10 november 2009 13:40

Ni får säkert följa med husse nästa gång han ska till skogen. Säg till honom på skarpen. När min matte och husse ska ut så går jag efter dom hack i häl så dom inte har en chans att "glömma" mig. Smart va? Ha' det!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Ludde

Ludde

10 november 2009 23:16

Det räcker nog inte med bara pink i stövlarna. Kläm ni dit en liten tvåa också så fattar han väl. Man kan ju inte bara leva på skinkmackor heller... ...eller?

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Lillen

Lillen

11 november 2009 16:00

Vilken tur ni hade som fick smaka av skinkmackan*viftar på svansen*
Idag har jag haft en riktigt tur dag , mattes "lilla" har varit på besök och då bjuds det minnsan på go saker..hon är snäll "lillan" , en bullbit här och en bullbit där och en massa annat gott , så nu är jag alldeles trind om magen och ska gå och mysa i min fåtölj för nu har "lillan" åkt hem till sitt *viftar på svansen*
Ha en mysig kväll med eran matte och husse , nospussar och varma kramar *viftar på svansen*

http://maxmaxbloggplatsen.se

 
Figo

Figo

11 november 2009 19:55

Fyyy! vad kallt ni har det! Har ni snö också! Vi hade --1grad idag och det var jättekallt!
Ha de gött! (som vi säger i östergötland)

http://millismirakel.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards