Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Felix och Inga-Lill - 28 februari 2010 08:44

kände vi oss som idag, för det har kommit så mycket snö igår och inatt, så det var lika mycket som vi är höga. Några bilder lär det inte bli förrän husse har pumpat bort snön, så vi har någonstans att promenxia. När vi kom in hade matte gjort frulle åt oss men det var bara jag som käkade, brorsan var skitsur för att matte skrattade när vi kom in. Skrattar gör man inte ostraffat åt en tax i alla fall inte åt en tax som har så långa tår klor som Illerson, han pös iväg in och la sig i soffan, med ett pustande och frustande som skulle fått vilken häst som helst grön av avund. Alltså var det bara jag som käkade, fick godis av matte efter att jag ätit upp, här lönar det sig alltid att äta upp, nu ska vi skriva lite sen ett kort besök ute hos er goa bloggare, sen brukar matte äta frulle och då gäller det att hålla sig framme om ni förstår vad jag menar.


Vädret är fortsatt snöfall och minus 5 grader, solen vill komma fram för den börjar sticka matte i ögonen, när hon sitter och skriver åt mig.


Taxkramisar från ja ni vet vem.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards