Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Felix och Inga-Lill - 2 september 2010 13:03

Vi smakade med matte av den goda laxen, men sen fick vi en egen filé att dela på, plus vårat taxkäk förstås. Under kvällen åt tvåbeningarna glass men det ansåg matte var för sött, så vi fick bara ytterst lite. Sen fick vi pannkisar till fikat i stället. Så vi bryr oss föga om vad alla förståsigpåare säger vi äter som vi alltid gjort.


Idag skiner solen men det blåser fasligt och det var kallt i natt, minus 2 i morse när vi gjorde första rundan. Jisch, snart är den kalla årstiden här, men matte har lovat att hon ska köpa en jacka åt mig med, för gamla hundar kan inte hålla värmen lika bra som de unga. Jag tror inte att jag behöver någon, för jag har redan lagt mig till med världens vinterpäls, kanske känner jag på mig att det blir kallt i år igen.


En hälsning till Niunia, ni har tagit bort er blogg inte bara lösenordsskyddat den, så nu får ni en hälsning här i stället. För när man söker på er blogg så svarar det att den inte finns längre. Det kanske hade varit bättre att ni fått godkänna allt som kommenteras på bloggen, för det har matte och det funkar jättefint.


Taxkramisar från er vän Hillman.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards