Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Felix och Inga-Lill - 22 september 2010 12:30

Jag tror att de försöker ha ihjäl mig, för igår kväll så satte sig matte nästan på mig och i morse så försökte Illerson skrämma livet ur mig. Vi börjar med gårdagen, till saken hör att jag hade satt mig på mattes plats men det skulle jag inte gjort, för i mörkret så kom matte nedklufsande rakt på mig. Som tur var hann hon aldrig sätta sig ordentligt för då hade jag inte levt. Nu i morse så låg jag och sov ute i knopplådan i storstugan men då kommer den token Illerson och rusar rakt på mig, jag flyger upp, helt vettskrämd och knockar skallen i skåpet som står bredvid.  En stund senare så ligger jag nedanför köksbänken men då går matte förbi och rätt som det är får jag en cocacola flaska i huvudet, visserligen en tom men ändå. Så nu är jag helt övertygad om att de har planer på att förpassa mig till något annat ställe, visserligen kanske jag är paranoid men vem skulle inte bli det i detta hus.


Till väderrapporten minus 3,5 i morse och nu är det ca 12,3 plusgrader, solen lyser men ack så kallt det är nästan som om det vore snö i faggorna.


Taxkramisar från er vän Hillman.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards