Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 27 januari 2010

Dörren i vägen!

Av Felix och Inga-Lill - 27 januari 2010 13:42

Jag försökte smita från den där rackans kameran med blixt, men det var lönlöst för ytterdörren var i vägen. Attans matte som lurade mig, jag som trodde att jag skulle få gå ut igen, hon sa sitt och vänta, sen pep hon in för att hämta kameran. Aha, nu får jag gå ut igen men icke sa nicke matte ville bara ha en bild på min snönos.

  

Hur kul tror hon att det är och vänta med den här snoken, full med snö. Matte är inte så snäll när hon gör så här, blixt är det värsta jag vet om hon hade tagit en bild ute skulle jag inte sagt något men nu bläääääää skitmatte. Matte sa att det inte hade blivit några bilder som man sett vad det var, för det snöade rätt kraftigt när jag var ute. Vi gick ut tillsammans brorsan och jag men sen fick vi vända och gå in med fisknölen för han blev frusen, men jag fick gå ut igen den här bilden är när jag kommer in för andra gången.


Den var någon som undrade hur min knopplåda såg ut och nu har äntligen matte fått tummen ur och här kommer nu skapelsen, den är vadderad och rätt så skön att ligga i men jag föredrar nog soffan om jag får bestämma och det får jag ju eller.....

  


Taxkramisar från er vän Hillman. 

 
 
Aamor

Aamor

27 januari 2010 16:36

Lite taskigt av matte men det är kul för oss andra att se din snönos.
Gott med knopplåda.
Vi har också massor av snö som vräker ner och fyger runt.

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Milton

Milton

27 januari 2010 16:43

Men det är väl klart att du bestämmer i ditt eget hus !!!!!!!!!!Det var en riktig blötnos, men du är jätte söt. Jag tycker att din knoppelåda ser skön ut, min användes bara att förvara mina leksaker i, där vill jag inte ligga, vill ligga där hussen och matten är. Snö kramisar till er, Milton

http://taxenmilton

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

27 januari 2010 17:33

Det var den sötaste snömustasch vi sett! Men vi håller med dig om att den där eländiga bliixten borde vara strängeligen förbjuden.
Här är värsta busvädret idag. Riktigt eländigt på vägarna.
Vi håller oss inne och hjälper husse att riva köket.
Nospussar

http://www.cavaliersajten.bloggplatsen.se

 
Lillen

Lillen

27 januari 2010 17:51

Ursäkt att jag skrattar , men du ser för häftig ut i din snömask runt nosen*Viftar på svansen*
Din knopplåda ser väldigt inbjudande ut , men den är för liten för mig , men den är säkert väldigt skön att knoppa i *viftar på svansen*
Det där med att ligga i soffan ,det kan jag "fetglömma" som människoungdommarna brukar säga *blink*
Men jag har ju min alldeles egna gamla utslitna favoritfotölj , den är inte så tokig den heller *viftar på svansen*
Ha en mysig onsdagskväll med eran mysig familj , nospussar från mig och varma kramar från min knasiga matte *viftar på svansen*

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Edith

Edith

27 januari 2010 17:58

Hillman - du är supersnygg med din snönos. Det klär dig. Snacka om elegant knopplåda. Det är andra grejer än min HM-låda. Pariserkramar

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Sigge

Sigge

27 januari 2010 20:03

Du är SÖT med snöig nos!!!!!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Ludde

Ludde

27 januari 2010 22:15

Stiliga mustascher! Verkligen något att pussa matten med. Din knopplåda ser nästan ut som min första, som jag har vuxit ur nu. Jag har den som reserv i nedervåningen när jag vill ligga lite trångt...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoken

28 januari 2010 10:47

Du är inte bara en snönos utan en sötnos säger våran matte!
Känns som vi bor granne med er i dag, i fjällen dvs!
Slafspussar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards