Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Tummen ur!

Av Felix och Inga-Lill - 17 februari 2010 11:48

Nu har äntligen matte kommit ihåg att leta fram bild nummer 7 i katalog 7. Vi hade tur för där är vi som taxar alltid är när de är lösa, vi går åt varsitt håll. Det är nackdelen när bara en människa ska se efter oss, för människor är inte delbara.

 

Som ni ser är Illerson på väg åt ena hållet och jag åt det andra, det är taxar det och ni som har två taxar vet prexis vad jag pratar om.


Taxkramisar. 

 
 
Aamor

Aamor

17 februari 2010 18:14

Åh, gräs! Hade nästan glömt hur det såg ut.

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

17 februari 2010 19:37

Matte sa att det nog kommer att bli en bild på oss. För hon har så väldigt många, men nu lyckades det ju bli på Lill Mattes student istället. Kan ju vara kul att få se andra än bara oss. Idag har det inte varit roligt hos oss. Nästan -30 grader. Och vi som skulle på skogpromenad. Hoppas det blir lite mildare imorgon. Ha en bra kväll

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

17 februari 2010 21:14

Men er husse o matte tillhör väl fridfulla hemvärnet?
De som härjar i mina skogar är "riktiga" gröna män alltså yrkesmilitärer.
För ett par år sedan så anklagade de mej på fullt allvar för spioneri.
Matte ska försöka leta reda på det inlägget imorgon.
De är så löjliga så det är sanslöst så er matte har så rätt i det där bra hos mej.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Berith

Berith

18 februari 2010 08:37

Jasså eran matte fick också denna utmaning *viftar på svansen*
Vilken fin bild på er !!
Här blev det inga temlor , matte äter inte temlor och husse åt temlor på jobbet och då kunde jag ju inte tigga av honom heller *viftar på svansen*
Matte hälsar och tackar för tipset och länken *viftar på svansen*
Önskar er en riktigt bra dag , varma kramar från matte och nospussar från mig *viftar på svansen*

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malte o Snoken

18 februari 2010 13:49

ja varför ska man åt samma håll för? onödigt!!

 
Ludde

Ludde

19 februari 2010 00:19

Åh, barmark! Det vill jag ha NU! Tur att matten hann med att ta bilden innan ni var för långt isär...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards