Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

Köpslagande!

Av Felix och Inga-Lill - 9 mars 2010 17:32

Jag tror att matte försöker lura mig, hon säger att jag får många frolicar för pälsen, visst är den tjock men jag känner på mig att det är någe lur. Hon sa när vi ätit att det var förfärligt va tjock din päls är, sen började hon prata om att hon skulle vilja köpa den av mig. Nu förstår jag ingenting, om jag inte har min päls, då kommer jag att bli frösen visserligen har det varit varmgrader hela dagen men i morse var det 14 minus. Jag känner på mig att nåt är i görningen, tror att jag ska hålla mig på behörigt avstånd från matte den närmaste tiden. Hon försökte med Illerson oxå men han fnös ljudligt och gav henne blicken försök du, ska du få se hur det går för dig, matte är inte skraj av sig så vill hon ta våra pälsar då gör hon det.


Nog om obehagligheter, matte har bakat temelbröd idag igen, så nu vankas det nog temlor till kvällsfikat såvida inte mattes huvupine, blir värre än det redan är. Vi kommer inte att gå och hälsar på hos er i kväll, det får nog vänta tills i morrn, för matte har svårt att läsa när bokstäverna bara hoppar som hon säger.


Taxkramisar.

 
 
Aamor

Aamor

9 mars 2010 18:32

Aj aj aj, passa dig nu för matte! Håll dig under bord, stolar och andra svåråtkomliga platser för det låter som om du kommer att bli "skallig" snart.
Hoppas mattes pina i huvudet går över för det är hemskt att ha ont där.

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

9 mars 2010 21:19

Det verkar vara något på lur det märker man nog. Håller er på behörigt avstånd. Hoppas Mattes huvud känns bättre imorgon. Ha en bra kväll

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

9 mars 2010 21:51

Viken härlig temmelmatte ni har. Varenda tisdag tydligen. Här har det inte bakats en enda temla i år. Håll i pälsarna, än är det vinter!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Lillen

Lillen

10 mars 2010 08:43

Mattar får för sig så underliga ideer ibland *viftar på svansen*
Min matte äter inte temlor och husse han är såååå egenyttig om sina temlor , så jag tycker att han borde skämmas *viftar på svansen*
Önskar er och eran människofamilj en bra dag , nospussar från mig och varma kramar från min matte *viftar på svansen*

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards