Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Bara krångligt!

Av Felix och Inga-Lill - 15 september 2010 14:04

Det blev inget bloggande igår, för matte var för trött. Brorsan var dålig natten till igår, så matte satt med honom ända tills klockan tre på natten. Så igår gick det i slöhetens tecken. Sen var husse hem en vända och han stannade med oss en stund, så han hann i alla fall äta. Tvåbeningarna åt pyttipanna med stekt ägg fast vi fick inte smaka, det var rökt kött i pytten.


Brorsan är fortfarande lite slut för han bara sover och mat vill han inte ha, fortsätter han så här blir det kossadoktorn men vi hoppas att han äter till kvällen. Jag och matte har varit på promenix och det var skojsigt, för matte tycker synd om mig som inte har någon att busa med. Illerson vill inte följa med alls längre, så han är nog inte friskus längre.


Ska försöka att få matte att skriva åt mig ute på era bloggar men jag lovar inget, för matte har något tråkigt mänsklig syssla som måste göras.


Taxkramisar från er vän Hillman.

 
 
Sigge Svamphund

Sigge Svamphund

15 september 2010 14:55

Oj, hoppas att Illerson kryat på sej nu så han slipper kossadoktorn.
Håller tassar och tummar här

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Aamor

Aamor

15 september 2010 17:41

Stackars Illerson, hoppas han snart blir bra igen, vi ska hålla tassar och tummar.
Tur du fick en promenad för det är trist att inte ha någon att busa med och är man van att göra av med energin med bus så känns det inte bra.

Ha de´

http://aamor.bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

15 september 2010 18:11

Stackars brorsan! Hoppas att han piggnat till ikväll och slippeer vet-besök!Håller tassaran gör jag.- Och det klart att jag vet hur stor en älg är! Men en mald älg måste ju bli mycket mindre, eller hur?

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

15 september 2010 22:58

Det var nog för att Illerson inte mådde bra som han var lite avig i söndags. Hoppas att han bättrar på sig utan att träffa kossadoktorn. Passa på att göra nåt kul med matten också. Hon behöver säkert muntras upp lite... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Berith

Berith

16 september 2010 08:03

Godmorgon grabbar !!
Stackar Illerson , hoppas att det inte är något allvarligt !!
Ja det är synd om dig med , som inte har någon att busa med just nu !
Hoppas att Illerson snart är sitt "gamla" jag igen !
Önskar er och eran go´a matte en bra dag och ge Illerson en kryapå kram från mig och klia honom lite extra bakom örat också :))
Varma kramar till er alla !! :))

http://maxmax.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards