Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Felix och Inga-Lill - 9 oktober 2011 13:31

Jaha, då var det vinter igen hoppsa bara att den försvinner, matten var ut och tog en bild på eländet men jag stannade inne när jag fick se hur det såg ut.

  Det är inte alls kuligt, jag blir så baskad, för i morse när matten och jag var ute så var det ca 6 kalla grader alltså minusar, fast då hade det inte börjat snöa än. Stackars hussen som åker från Linköping idag, där han varit sen i fredags och han har inga vinterpjuck på bilen. Matten har nyss pratat med honom i fonen och talade om att det snöar och blåser här uppe. Som ni förstår har vi inte haft tid att bloggar igår matten bakade havreflarn som hon skulle ha rullade, så det var inte läge för da-tore om vi säger så.


Hoppsa att ni har det braigt runt om i landet och utrikes med för den delen, här har vi det varmt och skönt, igår eldade matten i kaninen och den värmde gott, så jag kommer inte att frösa i vinter i alla fall.


Taxpussar från snöiga dalafjäll.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards