Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Felix och Inga-Lill - 10 oktober 2011 16:05

Tack för alla goa kommentarer i mitt förra inlägg, men här har dykt upp andra mindre välkommna men som tur är så har bloggplatsen lagt till något braigt vid den ena ta bort knappen, kolla ska ni få se. Jag är tax, ja hund om man nu vill och jag väljer mina vänner med omsorg, så här ska inga tokiga kärringar få sätta sina avtryck det kan de vara helt övertygade om. Alla andra som jag skriver hos, blir jag jätteglad om de skriver här men så finns det någon som skriver oförskämda saker på utrikiska och då fimpar matten iväg dem på direkten. Som alla vet som har bloggar så är den som står som ägare ytterst ansvariga för om någon skriver något otillbörligt, (usch vicket knepigt ord, mattar). 


Hussen kom hem igår utan problemer, fast lite halkigt var det förstås med smäcket på vägen, plusgrader med mycke snö blir rena slirigheten, hihi.  Idag är det plussisar så det är bara lite snö kvar nere på ängen, tills i morrn är det nog borta för det regnar. Jag har tillbringat dagen på soffan med hussen, för vilda hästar kan inte få ut mig i det här dyngvädret, bara snabba vändor och jag har festblåsa så jag klarar mig,hihi.


Nu ska matten grilla korv med grillpannan sån där norsk grillpölse som är så smarrig, sen blir det hemlagat potismos, mycket gottigt.


Taxpussisar till alla goa vänner!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards