Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

Matte har lekt

Av Felix och Inga-Lill - 9 september 2009 08:39

och ändrat utseende på bloggsidan, hoppas att ni fortfarande känner igen er. Idag är det ett strilande regn och gissa om vi blev blöta när vi var på morgonrundan med husse, ända in på bara skinnet. Brorsan blev lite sur men han käkade sin frukost i alla fall., men nu har han krupit ned i knopplådan och fnyser ljudligt. Jag vet inte vad den här dan kommer att bjuda men det blir nog att ligga i soffan och softa, vi gillar inte det blöta som kommer uppifrån. Hoppas att ni har en fin dag men mycket sol, blir det uppklarnande här så ska jag nog gå ut en sväng med matte, hon behvöer nämligen motioneras varje dag, så hon inte lägger på sig för många kilon, haha.


Taxkramisar.

 
 
Berith

Berith

9 september 2009 10:34

Uch för det blöta som kommer från ovan...tacka vet jag en varm och skön duch. Idag bär det av till människan som kallas för vetrinären , jag har hostat hela natten och hållt matte vaken...hon har tyckt synd om mig och ho har kliat mig bakom örat då jag har legat nedanför hennes säng hela natten..det är allt bra att ha en matte ;))
Vad trelig att göra bekanskap med nya hundvänner , jag kommer gärna hit igen och hälsar på *viftar på svansen*
Ha det skönt i soffan !!
"Lillen"

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Tuffa

Tuffa

9 september 2009 16:34

Hos oss skiner solen! Vi vill vara ute och sprpinga med nosen i vinden! Kanske efter några får....

http://tuffabriard.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards