Mellan himmel och jord

Direktlänk till inlägg 17 december 2009

Halvtum!

Av Felix och Inga-Lill - 17 december 2009 12:29

Än så länge har vi halvtum i vemperatur, så det är inte så kallt. Vi har varit ut  men det var kallt med blåsväder blir det ännu kallare. Så vi kommer inte att gå några promenixar idag, utan det blir bara snabbvändor. Kamererandet får vänta tills det blir mildare, matte blir så frusen om tassarna sina, när hon ska klicka på de små knapparna.


Hoppas att ni fått snö alla bloggare så ni kan rumla runt i snön och samla på snöbollar i pälsen. Bara det inte blir lika kallt i hela landet, utan att vi klarar av att göra både 1 och 2, utan att mattarna får ta sågen med sig ut, för att såga av ettorna och tvåorna.


Taxkramisar från Hillman och Illerson.

 
 
Aamor

Aamor

17 december 2009 19:21

Inget kul när det blåser när det är kallt för då blir det så bitande!
Inga snöklumpar på mig idag som tur, för kallt.
Det är ingen släkting till mig på julkortet men hon är jättesöt.

Ha de´

http://aamor.bloggagratis.se

 
Edith

Edith

17 december 2009 19:48

Jag har också haft det kallt idag med blåst. Usch, usch! Har åkt en hel del bil och det var skönt med bilvärmen. Men ibland måste man ut och lufta sig och då känner man hur kallt det är. Håll ut! Ha' det!

http://www.parisercollie.blogg.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

17 december 2009 20:41

Här uppe är det nästan så att sågen kommer att vara det första dom ta med sig ut förrutom Bajspåsar om dom hinner ta vara på det innan det fryser fast. Nu har vi endast -22 grader. Men dom har lovat varmare till helgen, vi får hoppas. Nospussar från grabbarna i NORR

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas

18 december 2009 10:15

hehehe vi ser framför oss hur man skulle göra för att såga av ettor o tvåor...

 
Ludde

Ludde

18 december 2009 23:19

Hoppas att matte inte är darrhänt! Jag chansar hellre på att bryta av dom själv, men vi har ju inte lika kallt som ni.

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felix och Inga-Lill - 24 december 2013 12:46

Hej alla goa vänner, förlåt att jag inte fick gång på matten men hon har varit så upptagen inte bara med julen utan med stickorna, det har blivit smått i släkten och matten stickar småa tröjor för glatta livet, hihi.   Vi (jag och tvåbeningarna) ...

Av Felix och Inga-Lill - 30 juni 2013 21:18

Bäst att göra detta nu medan matten hinner med och mår så pass att hon orkar skriva åt mig. Jag är jättelessen att jag inte fått läsa vad ni gjort men jag klarar inte det själv med mina tassar för knappebordet är liksom inte anpassat åt mig. Nu till ...

Av Felix och Inga-Lill - 3 april 2013 11:41

Matten har tagit sidomester från bloggeriet, men vi är i alla fall ut en snabbis så ni inte tror att vi kilat vidare. Här har varit som vanligt upp och ned, påsken hade vi främmat och då har inte matten tid att sitta i datore, nä då får den vackert v...

Av Felix och Inga-Lill - 13 mars 2013 11:53

Här är det upp och ner, mest ner tyvärr. För ibland har vi internet och ibland har vi inte-net, Lillhussen hittar inte felet så då är det nog Felias fel. Matten är fortfarande krasslig, av och till, jädrans snuva säger hon som aldrig ger sig, bara up...

Av Felix och Inga-Lill - 22 februari 2013 11:26

Igår blev det inget bloggande för jag, hussen och matten var inte hemma igår, vi var på resande tass och fot, hihi. Vi for iväg vid åttatiden på morgonen, det var meningen att vi skulle åka tidigare men det var så kalligt då, -28 grader, då sa matten...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards