Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Felix och Inga-Lill - 4 maj 2012 17:26

Idag har jag busat bara på förmiddan, sen har jag känt mig lite slö, är nog medikaninerna från igår som sätter sina spår, så idag blev det inte så mycket bilder tagna (de kommer i morrn, ligger i mattens bildgrunka). Fast jag tycker det är tråkigt utan bilder så det kommer några från härmomda'n. Annars har jag jagat snöflingisar idag, för det kom såna där stora lappar jätteskojsigt men hussen hade förstår ingen bildgrunka med sig, Sen har jag smakat rå älgfärs, men i mitt tycke alldelse för lite, bara en pyttebit, fast jag fick smaka en färdigstekt biff oxå, jättegodis mycke bättre än valpkäket som jag annars får, hihi.


Vädret är som sagt var inget att skryta med, snöblask, bara två plussisar, regn hela ettermiddan, usch o tvi. Här kommer de utlovade bilderna.


Här fick jag syn på något mörkt bakom mig, för säkerhets skull så blåste jag av den rackarn, smyga på en så där är ett jädra sätt, då ska de sättas på plats, hihi.


 

Stretcha ska visst vara bra, så dä gjorde jag, hihi.



 

Blänget känns igen säger tvåbeningarna, förstår inte va de menar gör ni? 


Hoppsar att ni har det braigt runt om i landet och utlandet förstås, slipper snö och annat blask.


Russelpussar i mängd!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards