Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Felix och Inga-Lill - 7 maj 2012 15:59

Nu har jag upplevt det där teflonminnet ni bloggare pratar om ibland, för när vi var till Sälen idag så glömde matten bildgrunkan hemma. Detta trots att jag var inne på djurbutiken och hejade på tjejen som har den matten var in och köpte hundkäk till mig, så då fick jag hänga med. Åh, jistanes va mycke grejer det finns, hur mycke som helst, men inte fick jag gå lös och kika heller, fast hon tyckte att jag var söt och sen när vi kom ut så träffade jag två tanter som tyckte så mycket om mig så den ena tanten lyfte upp mig, hihi. Klart man är en tjejmagnet, hihi.


Det får bli en bild på mig härom dagen när jag tassade ut på altanen, idag var det inge tasseväder fast solen sken, för det var rätt så ruggigt ute i blåsten.


Igår till fikat fick jag vipsgrädde utan socker, för matten anser inte att jag ska ha någe sött, jag är för liten säger hon, fnys jag är väl inte liten som väger ca 2,5 kg och är ca 25 cm hög. I alla fuller fall så var det jättesmarrigt, mumsigt värre, hihi.


Ni får ha en braig måndag kväll för det ska jag ha. 


Russelpussar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards