Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Felix och Inga-Lill - 5 maj 2012 13:40

Tvi attan vicke snöväder som kommit hit, inge kuligt alls att va ute, så igår gjorde jag huset, hihi. Försökte få husse att inse att jag kan själv men han tyckte att det blev bara tok skrivet, hihi. 

 

Här ser ni själva va jag menar, jätteskojsigt att skriva på datorn själv men det blev mest hiroglyfsar eller va matten kallade mitt fina brev för, hihi.

 Så hussen ställde ned mig på golvet i stället och då fick jag syn på min bästa kompis, en mjukisvovve, som jag har fått ärva av den förra hunden som bodde här, det luktar tryggt och härligt på nåt vis, vi sover ihop oxå.


Fast roligast är det att bita i mattens tafflisar, fårskinn är smarrigt värre och ett sånt härligt tuggmotstånd, hihi.


Jag mådde skit igår säkert den där medikaninen men idag är det full rulle, jag väckte matten före fem i morse, gistanes va tvåbeningar är hårdstartade, matten klaga över att hon inte såg något men hon lyckades låsa upp dörren så vi tog oss ut, det var lite brådis med ettan, hihi.   


Nu är matten lite sleten så hon tar in helgen, undras hur den ser ut, ja det visar sig väl. Hon säger att vi syns på måndag!


Russelpussar.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards