Mellan himmel och jord

Alla inlägg den 29 maj 2012

Av Felix och Inga-Lill - 29 maj 2012 17:00

Det är inte bara mattor som blir tvättade hos oss, matten stoppade in mig i tortyrkammaren och där var jag säker på att min sista stund var kommen. Uschiamig va rädder jag blev men det var snart över och jag hamnade i knäet på matten i ett stort badlakan, då var det inte läskigt längre. Sen fick jag tokfnatt när matten släppte ned mig igen, hihi.

Ni kan själva se att det gick som bara den!


Här syns det hur blöter jag blev, fast matten hade torkat mig, hihi.


Söt är jag för två säger matten, vete katten om jag tror henne, för två måste bli sötare än en eller hur....


Inte mycket har hänt här i helgen utom att det blev jädrans så kallt till idag, bara 5 plussisar i morse och sen blev det halv tum, tvi attan. Jag gillar inte det någe vidare men jag har hjälpat hussen att klyva ved, ja jag bar iväg veträna så slapp han bekymra sig över hur de ska gå in i vebon, hihi. För en stund sen var jag med hussen till affärn men det är en dålig affär, för hundar får inte gå in där, fisigt för jag är säker på att jag hade hittat både det ena och det andra inne där, hihi.


Hoppsar att ni haft en braig helg, trots att den var väldans kortig, här har vi i alla fall myst och haft det härligt i solen.


Russelpussar i mängd.      

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Välkommen till gästboken

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards